Födelsedag........

15/3 är jag ju född ;) nu 23år gammal! dagarna går alltid fort, likaså födelsedagen,kul att man har en dag om året då det är "ens" dag ia.f =)

Tindra har varit lite sotis för det inte var hennes dag! :)

bakade en kladdkaka när jag gick upp idag.... städade lite och pysslade och dukade fram saft och kakor... fick några kort på lådan & besök av tobbe(jobbarkompis), rebecka,carro och pappa idag....

Mikaela och Levi skulle också kommit idag men då det lilla livet kräkt och var förkyld blev det sängen för deras del =( trist men vi ses ju snart!!!


fick lite fint idag med.... en stor blommbukett och ett kort samt pengar av tobbe med familj. doftljus och ett kort av rebecka. pengar, kort, trisslotter av fader.... och ett present kort på Laroh Stedht av caroline! :)

var ute å promenerade innan idag med i vår solen! jätte mysigt! satt även vid dammen och snackade lite med ankorna:) fick med mig några vide kisar hem :D

idag har det ätits kladdkaka till man mått illa.... och jag å carro åt chips och drack vin ikväll så nu är man mätt och trött och ska hoppa i bingen!


kram och godnatt.



Videkiiiisarna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback