LUND

Idag har jag varit inne i lund, skrivit på papper och haft lönediskussion med min kommande chef! den 1 april börjar jag mitt 4 månaders vikariat på gråsparvsvägen:-) ska bli super kul, samtidigt nervöst och spännande! Första gången jag blir månadsanställd med och blir berättigad semester dagar =) gött!

kul att testa på något annat, och se om man trivs

efter besöket där åkte jag in till stan (detta boende ligger dock inte i stan) bytte min nescessär som var för liten på MAKEUPSTORE till en puder borste och en ögonbrynsborste istället! nöjd blev jag! sen köpte jag en showergel med cocos doft på the body shop för mitt presentkort jag fick när jag fyllde år! dööööö gott luktar den!


nu blire dags för sängen! jobb imorn och på fredag sen lite kalas på söndag...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback