Onsdag den 16 mars....

Dagen efter min födelsedag! har tvättat hela dagen....( så skönt och få det gjort) å sen varit nere å klippt till min lugg, behövdes :)

Elli kom hit ikväll, bestämt sedan länge vi skulle käka middag den 16:e ...sandra skulle också kommit men även hon blivit sjuk....tråkigt....

Vi lagade en omelett med räkstuvning och dill till! gottit!!! sen hade vi avocado ( vår favorit) och tomat till...

fick en fin present av henne :) LÀNZA THERMAL DEFENSE, värmeskyddspray och glans i ett och även motverkar frissighet (Precis vad jag önskat mig)+ ett litet kort.


vi käka även kakor som blev över sen igår! GOTT! och lyssna på gamla brännda skivor och återupplevde våra galna tonår! vi var väldigt jobbiga båda två i våra tonår, massa hyss, rymmde, löd inte m.m. riktig revolution..snackade om hur roligt man hade samtidigt som man mådde så dåligt ofta !

dessa hormoner altså.... och alla kärlekar! HAHA så jobbigt...

nu har hon åkt hem och jag ska duscha sen nanna för skall vara i lund i morgon kl 07.00... whish me luck...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback