lediga regniga måndag!!

idag är jag ledig... har hunnit med att handla lite mat, lagat middag och myst med katten samt varit hos frisören... skulle tvättat men fanns ingen tid, får ta de nästa gång jag e ledig! tråkigt!!

blev fin i håret igen, blonda slingor och mörkt underhår, samt klippning av toppar och lugg! köpte även nytt schampoo+balsam och en inpackning! köpte 1500ml balsam pump flaska, ska räcka länge =)=)

nu ikväll lagade jag gottig mat! blev hemmagjorda köttbullar, potatis,gräddsås och en ljuvlig sallad bestående av: ruccola,gurka,tomat,rödlök,avocado och en dressing över som inehöll olja,vitlök,peppar,citron och en klick dijon senap..mmm!

nu ska jag smita iväg och sola solarium!


cheers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback