lite sommar-fint

igår var min lediga dag denna veckan...då åkte jag å carro till city gross =) skulle handla mat å lite blommor och dynor m.m. till balkongen.... å det blev gjort.. rosa sittdynor offcourse :-D planterade massa här hemma sen, köpte jord med.. planterade även nya blommor att ha här inne....

sen solade jag solarium och städade och donade här hemma.... är bara tvätten som skulle behöva tvättas =)


sen på kvällen umgicks jag med calle å annika, vi spådde i mina tarot kort ;)


lägger upp bilder på min balkong =) vill ha blommor hängades i taket också i fina krukor och någon fin keramik grej, typ ett litet djur.... får se vad det blir...




vad tycks om min smarriga sommar måltid? rostbiff,potatissallad med mini majs å avocado =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback