helgen

då har denna helgen också gått! tiden går så fort så man hinner inte med :S galet......

har iaf hämtat lite krafter inför imorgon då jobbet tar fart....

i fredags var det IDOL hemma i carros nya lya med annika+jocke och therese! vi käka fläskfile pommes och bearnaise som vi beställde hem från elan :)


på lördagen sen var det städ här hemma och handla mat på kosnum....sen upp till carro som nu flyttat en våning ovanför mig =P och dricka vin och lyssna på musik.... trevligt, blev lite lulliga haha!


idag då sov länge ;) lång promenad med carro och abbisen =) sen hem till rebeckis och ge henne en liten present då hon fyllt år :) en fin te kopp samt ett chai-the =) hon bjöd på te och goda bakade kakor och grönsaker med dipp och vi såg på en film... sen traska jag hemåt vid 22....


och nu sitter jag här och har duchat ,packat min ryggsäck inför i morgon, med diverse grejer ...lite frukt, en vatten flaska, alla nycklar, ipren och magkatarrs mediciner, handsprit, lypsyl,tuggumi,plånboken, näsdukar (ifall där inte finns toapapper på boendet när man kommer dit och vi måste köpa det imorn, för ja måste nog kissa direkt med tanke på min lilla blåsa!)

ja nu fick ni veta vad som fanns i min bag!


nu sängen, hörs kanske imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback