vad har hänt?

ja, vad har hänt egentligen, den senaste tiden, inte bloggat så mkt... vet nog inte riktigt vad jag ska blogga om... är mest jobb som gäller nu,., annars är det dem vanliga sysslorna här hemma, och det är väl inte så kul att skriva om =)

idag var första riktiga dagen på schemat, så nu jobbar vi 2-3 åt gången, hela förra veckan var vi ju alla 10 med tanke på alla inköp och inredning vi skulle göra!!! hade lite after work faktiskt i fredes kväll det var skoj =) drack lite på harrys pub i lund allihop!

idag var det massa städ, var skitigt efter allt som asats in i möbel väg m.m.. så vi städade fint jag å carina som jobbade idag! 1 boende som bor där bara nu, och hon är så redig och självständig så blev mest man satt och höll henne sällskap när hon käka och snacka lite....

jobbar ons-fre denna veckan till kl 13 bara, gött med sånna veckor =) sen ledig helg igen!

i em har jag varit på barnmorskemottagningen och tagit cellprov för er som är intresserade!! haha, alla säger att det gör inte ont! men jo! jag tyckte det :S usch vad äckligt det var!!!
men nu är det ia.f gjort!

nu ska jag laga lite lax sen blir det bonde säker fru ikväll :) känner mig trött, hoppas på tidig sömn!



mitt anställningsavtal ;)--------------->



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback