en helt vanlig dag....

Idag vaknade jag vid halv tio ganska pigg, men det var bäck mörkt och regnade så jag tänkte, ja jag ska ju inte jobba så varför inte ligga kvar =P det var jätte mysigt faktiskt !!

sen när jag väl klev upp så åt jag frukost, sen var det dags att ta bort blommorna och blommlådorna från balkongen... slängde blommorna som  nu hade börjat dö.. och ner med krukorna och blomlådorna i förrådet.. så nu har jag bara dynorna kvar ett tag till och har pyntat med en lykta+ en pumpa lykta :)

sen har jag faktiskt rensat i mina lådor bland alla gammla tröjor o linnen, blev två fulla kassar som ska kastas till myrorna.. så nu har jag mer space i min byrå! skönt!


nu lagar jag rotfrukts soppa med gott bröd till, ha en trevlig kväll alla!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback