en tur på nova med carro!

Idag blev det en tur till nova i lund med carro! där har dem de mesta tycker jag =) skulle handla ett par löpare skor och fick hjälp inne på stadium, där jag hittade ett par nike running shoes, med stötdämpning och en sula som var anpassad att avlasta foten och man springer inåt med fötterna (vilket jag gör) kostade egentligen 1199:- men fick de för 799:- var prissänka, tur.....
och föresten dem är svart/rosa :)

sen köpte jag en fin höst löpare inne på indiskan och en fin grön tekopp! köpte även ett puder från Isadora (anti redness) rekomenderat av syrran och lite hårspännen samt ett par fingervantar!

sen blev det mat på Mcdonalds, är så gott när man väl äter sån mat =P


ikväll ska jag hem till rebecka och dricka te ! och vi ska promenera lite....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback