Inte rättvist!

Kommer aldrig släppa att Linni barresjö åkte ur idol! ja kalla mig idol-nörd eller fjortis =P MEN hon är så grym! sån fin tracy chapman röst så man blir lugn men samtidgt ryser... och alla fina bra låtar hon skrivit, så djupa texter....


hon var den enda i tävlingen som ville vara sig själv och hon var äkta på alla sätt och vis, en normal tjej! inte blev divig eller gjorde sig till för att hon var med i idol eller blivit känd, så som många av de andra idolerna gör! sett många av deras klipp på tv4 play nämligen och deras bloggar hur de skriver.. riktigt dryga!

gå in på youtube och sök på linni så kommer massa fantastiska klipp upp på hennes låtar hon skrivit själv!


ja, jag säger som jag sa på facebook gift dig med mig linni!!! haha hade du bott närmre och jag hade haft en chans så hade jag tagit den !

"det är inte könet man blir kär i utan personen "


iallafall go for it linni, hoppas du kommer släppa massa album!!!


och på tal om andrè och olle då..... andre är ju helt tom i huvet!!! säger någon: fan va bra du var rörs inte en min! likadant: fan va dåligt gjort, rörs inte heller en min! han bara gapar hela tiden som om han inte hade hjärna! haha och bara flåsar och räcker ut tungan när han sjunger! jäkla fjortisar som röstar vidare honom!!!

det är inte rättvist.... juryn skulle haft större del i röstningen tycker jag...


och olle, gå och lägg dig... du suger ju...



over and out /Lina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback