Lediga dagar....

I tisdags var jag och Rebecka på bio! den nya american pie-reunion =) rolig som bara den!!! och så käka vi på burger king innan!

mkt trevlig kväll =)


sen igår vid 12 snåret tog jag tåget mot andree i helsingborg vilket tog en 1,5 timme med byten o så.. lite jobbigt att det är så långt, men kul när man sen träffas! han jobbade till 12 så han var hemma strax efter jag kom dit!

vi körde till väla och ikea, blev en fika på ikea och handlat lite nya köks grejer: stekpanna,gryta,köksredskap,ett förkäde och handdukar... har fler grejer att handla men får bli nästa månad!

inne på väla behövde jag köpa ett nytt puder och handlade en shower cream på the body shop för mitt presentkort! med choklad doft!=)

sen gick vi in till telenor, där andrèes kompis jobbar, så han sålde en telefon till mig, var en ny telefon som lanserats (nokia lumia 800) den var fin och fick den i ljust blått=) känns bättre att köpa av någon man känner eller vars kille känner, om något skulle klödda eller så eller man vill byta telefon var det bara att höra av sig!

får lite bättre erbjudande =)

idag innan jag åkte hemmåt igen blev det ett tränings pass på gymmet i hgb, svettigt värre, men skönt! vi ska träna på söndag igen då jag skall till honom i helgen igen, för vi ska äta middag med hans föräldrar...


nu blir det the och mys med kisekatten i soffan !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback