weekend!!

jaha, då var snart denna lediga helgen över!! har gått fort som in i! jobbade till 15 i fredes, sen tog jag tåget upp till hbg, vilket var försenat!! fick vänta skit länge.. var i hgb ca 16.30... då var det dags att gå i stan och shoppa lite! andree mötte upp mig på knutpunkten :)

alla affärer var så jätte stora i skillnad från typ lund haha! och fanns hur mycket som helst... köpte en vår jacka på ESPRIT och en scarf och lite nya boxer trosor från MQ (björn borg)  och sen leggings + trosor och strumpor! på Gina...köpte även en liten present inne på the body shop till sanna som jag skulle hem till på lördagen! födelse tjejmiddag =)

klockan tickade på och man börja bli hungrig, blev hem och duscha och sen åka iväg och köpa pizza...hade tänkt käka ute på restaurang men klockan blev för mycket... var inte hemma förens 20....


sen var det bara tv mys och tidig säng =) lördagen sen blev det några tåg hemåt, och sen göra sig i ordning för att åka tåg igen ! hoppa av i eslöv och fick åka med sannas lillasyster till staffanstorp där sanna bor! vi var 8 tjejer, jätte trevliga och roliga allihopa =) åt god mat, sanna bjöd på vin,öl,cider,snapsar allt möjligt i mängder! körde lite lekar och lyssna på musik! sen blev det taxi till malmö vid 01.00 snåret....  och mina tåg gick så sällan så vi var ute och dansade till 04.00!! haha, men sen kom sannas systers kille och hämta oss och jag fick skjuts enda till höör, såå snällt... var hemma strax efter 05.00 och då deckade man direkt! längesen man var ute såhär....


idag sov jag länge och ska tvätta nu ikväll...så blir inte så mkt mer för den här sledna kvinnan idag!


kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback