Välbefinnande....

Denna veckan har börjat med välbefinnande och omsorg om min egen kropp och själ! Igår gick jag till frissan och blev ompysslad i håret, slingade håret och klippte topparna :) avkopplande...
 
Idag blev det en timmes massage hos kära anette massageterapeut....
 
ibland får man lägga pengar på att rå om sig själv... för någon vecka sen gick jag till en kiropraktiker och knäckte rätt min rygg å nacke litta med med ;)
 


 
Anettes hemsida! Hon erbjuder både massage, hypnoterapi, akupunktur och säljer aloe vera produkter och olika vitaminer och krämer .m.m :)
 
http://www.anettesmassageterapi.com/
 
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Det behöver man! Jag ska på massage nästa vecka sen får det bli herr kiropraktor nästa månad.

2012-08-29 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback