Julen knackar på dörren!

Mindre än en vecka till jualfton...tiden springer iväg, ska fixa sista klapparna i morron =)
I söndags körde jag och andree till göteborg och gick på lisebergs julmarknad! såå fint! smakade ostar,glögg,gräddbullar,choklad m.m.... kollade även en ltien stund på is showen=)
 
blev köpt en ost, lite gräddbullar och "sockertopps" glögg och enbärs must......
gick och strosade mågra timmar och åt lite mat.... en trevlig och mysig dag! körde inom freeport med, där köpte jag en tavla/skylt...lägger upp bild...
 
förra veckan kom tobbe på besök, vi fikade och pratade om allt möjligt!! jag fick en fin julgrupp=)
 
igår bakade jag saffrans bullar med mandelmassa toppade med mandelspån! blev stora så tur jag hade några cupcakes formar=)
 
slänger upp några bilder!
 
HO HO!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback