jag vet!

jag är dålig på att uppdatera!!! men tiden finnes inte till att bogga dagligen här ente, inte ens veckovis! men ia.f..
ska försöka sammanfatta senaste tiden lite...
har ju iofs varit mest jobb... umgåtts en del med andree =), vi har lunchat,fikat och så i hans hemmatrakter helsinborg, sen träffat mina kära vänner, och kisemisen <3

på vårt senaste apt möte på jobb blev det bestämt att jag och carina ska gå en handledare utbildning, 3 dagars, så jag kan vara handledare till elever som pluggar, ska bli kul faktiskt, har velat det länge!!

och sen ska jag få huvudansvaret för dosett delning på boendet, istället för att sköterskan ska komma och dela medicinerna... får väl hoppas man fixar det!! hihi =P ska på sådan delegering på fre.

Idag jobbade jag till 12, skön kort dag... men imorron och på fredag jobbar jag till 15..ska på en boendes (han jag är kontakt person till) hans jobb och vara med på en genomförandeplan... hmm.... får se hur det går till..

sen är det helg och jag är äntligen ledig!! jobbat två helger på rad nu i och med jag bytt schema rad...btw... mkt bättre att jobba på andra sidan såkallat, trivs bättre med personalen, mer likasinnade som mig =)


nu ska jag göra en räkröra, sen blir det bakpotatis här i hushållet och tänkte ut och promenera...



hej svej från mej i soffan!

(ful bild men ändå..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback