MALMÖ REDHAWKS VS RÖGLE

jaha, då blev man bjuden på en hockey match på malmö arena i måndags =) haha är väl inte riktigt min grej med sport, men jag blev dit bjuden av andree =) det var ganska skoj när man var där faktiskt, en fullsatt arena och direkt sänt på tvn, hoppas man inte kom med ;) och hejjarklackar och massa tjo och tjim så man dras ju med =) det var roligt faktiskt att få se det live, mycket roligare än på tvn!! så jag rekommenderar alla att gå på en sån här match faktiskt! blev lite käk i malmö på harrys innan matchen, och kolla lite skyltfönster , det var jäte trevligt !


Idag gick jag av 09 imorse så är ledig idag + imorron sen är det lång jobbehelg igen! idag har jag sovit en stund när jag kom hem och stor städat!! och varit och handlat lite matvaror! imorron blir det sovmorron och tvättning, sen får vi se vad som händer och sker.. vill motionera ia.f...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback