2011 bye bye!!

nu är det 2012, och jag hoppas man kan blicka framåt och saker och ting blir till det bättre... sen 2009 ha det alltid varit något jobbigt som hänt under åren, och varit mkt att kämpa sig igenom... så jag hoppas 2012 kan bli ett bra år för mig nu!!! 2004-2008 var egentligen jätte bra i det stora hela och man har många goda minnen där ifrån..men sen har det blivit sämre....

det som var fint 2010 var att jag och tindra fick vår mysiga lya! och 2011 att mathilda kom till jorden och att jag fick en fast tjänst ia.f....

tänkte idag lägga upp lite bilder från nyår hemma hos mormor och morfar! tre rätters och vin samt skumpa till tolv slaget! var en mysig kväll =)


god fortsättning.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback