ledig helg!

haft en helg off nu...3 dagars ledighet värderar man hög när man väl e ledig!! I fredes var det julstädning som stod på schemat och vanlig allmänn städning! + handling utav mat! sen hade jag min arbetskompis andrè här på lite middag och film på kvällen, var trevligt, fast han inte tål katter :S tur han hade medicin med sig, med tanke på tindra som gärna sitter nära främmande människor ;)

lördagen stod det tvätt på schemat!! drygt, som vanligt..... men mellan varven såg jag filmen: jag saknar dig, bra men sorlig.. har man en syster så vet man nog hur det skulle kännas att vara utan denne.

sen på kvällen körde jag och annika in till lund med deras nya fina skoda! funderar på att köpa mig en liknade själv, liten och lätt att köra, väldigt söt och behändig=) en skoda fabia

vi såg en film på SF, the darkest hour i 3D, helt okej film =) och chips och popcorn till det såklart!!!


sen idag har jag inte gjort måga knop, ska ut och promenera en sväng sen hem till rebecka, andra sidan "stan" ;) vi ska käka lite mat tsms!


puss på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback