för 24 år sedan.....

FÖDDES JAG ;)

ja tiden tickar på.....

har jobbat hela dagen/kvällen idag, så inte gjort så mkt utav min dag!! men mötte upp andree inne i stan i lund innan jag börja jobba för en födelse fika :) blev en bagel och en chai latte på espresso house! var hur trevligt som helst =) och fick en fin rosa ros =)

sen pratade jag med syrran på väg till jobb, alltid trevligt <3


och tack för alla sms, facebook inlägg, kort m..m.... 85 grattis inlägg på facebook, shit altså! haha!

när jag kom till jobb hade mina kollegor som jobbat dagen, satt en lapp på mitt skåp och inrett det med en pappers katt och lite krimskrams de hade gjort själva haha! gulligt =) och på den stora tavlan stod det också att jag fyllde år, så de hade dem boende koll på¨;)


lägger upp lite bilder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback