kalas helg =)

ja, det kan man kalla det! släktkalas igår!! så lördagen gick åt att baka!! blev morotskaka och kladdkaka! pappa fixade smörgås tårta!

söndagen blev det massa städ!!! sen på kvällen dök familj och släkt upp vid 17,18 tiden!!!

det var jag,andrèe, mormor&morfar,pappa&mona,farmor samt syrran,janne och gooooa mathilda <3

en mkt trevlig kväll med god mat och sällskap samt fina presenter! vi kom inte i säng förens halv tolv i natt för all disk :P


fick massa fint! att folk kan vara så duktiga på presenter, men det e ju så skoj att handla presenter! syrran hade ju med fyllt år, så jag gav henne ett halsband med ett hjärta med namnet mathilda och en fin sten till! och ett set från the body shop samt en påse the =)


själv tänkte jag berätta samt lägga upp lite bilder på presenterna!
av andrée fick jag en bondelid tröja och en parfym! av mormor och morfar fick jag ett påsk ljus och pengar! av pappa pengar och en triss lott, av mona en fin påsklilja! sen av syrran och janne samt mathilda fick jag två mini hjärt formar, två te koppar och en påse the =) och en choklad ansikts mask och en primer att lägga under sin foundation =) + fina tulpaner! märk att allting typ var rosa! haha :D me like!!


hoppas ni också haft en trevlig helg!!








Mitt fina present-bord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback