mars månad!

tiden går så snabbt!!! nu är det redan mars och jag fyller år om två dagar.. jaha..vad hände :S var tog julen vägen? haha...

Idag slutade jag kl 12 , och efter jobbet hade jag lite presenter att ordna och skulle även handla lite smått själv!

blev en ny parfym calvin klein =) ett nytt puder, mascara,eyeliner, lösnaglar och två nya nagellack!

solen gassade på som bara den, kändes för varm med vinterjacka nu :S

nu jobbar jag ons-tors kväll, sen ledig fre-sönd... fredag är det tvättdax och lite besök av vänner.... sen på lördag kommer andreè =) och på söndag är det släktkalas!! så det skall städas & bakas!

mysigt att träffa mormor och morfar igen! och syrran och mathilda<3<3<3


nu blir det lite the för min del : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback