vin kväll....

här sitter jag "små lullig" och mina gäster har nyss lämnat.. klockan är exakt: 23.23 :)
har haft besök utav rebecka och annika ikväll för att fira min födelsedag lite..... vi drack vin och jag bjöd på snacks till!

vi lyssna på musik och hade massa " skit" att snacka om! trevligt som vanligt.... och blev jätte glad för mina presenter! av min annchikobella fick jag present från living like milton, ny inrednings butik i höör! två ljuslyktor, en fin sten med text på och en kyl magnet :)
av rebecka fick jag en korg med lite smått! äpple must, choklad, en blomma, servetter, äpplemos/sylt :) dom har nämligen öppnat, eller ska öppna en inrednings butik/ små pryls butik på deras gård, så det var saker där i från:) tack sötnosar!!!! blev jätte glad!


är ganska trött nu,  efter varsen flaska vin var ungefär..och har tvättat & städat hela dagen och sprungit runt i höör på systemet och konsum bl.a :P och diskat och lagat mat m.m...
I morron kommer andrèe då ska vi åka och handla så jag kan baka tårta till släkt kalaset på söndag! ska bli mysigt!


puss och godnatt till er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback