Mys helg!!

Kan jag tala om att det har varit.... :) vädret har ju bara strååålat =) i fredes steg jag upp vid halv nio, syrran å mathilda var på skåne visit över helgen, och vi ville käka en frukost innan jag pös till värmland! så vi möttes på boijertz och åt frukost buffè! mkt mysigt! mina favorit tjejer här i livet ju!

fick en namnsdags present oxå :) en fin skål fylld med godis, lägger upp bild ;)

sen vid 11.30 tog jag tåget mot lund, där andree väntade med bilen, så vi kunde köra direkt! mysig bilfärd upp och stannade och åt lunch och glass på vägen.. blev ju några stopp =)

sen anlände vi på kvällen hemma hos en av hans gammla vänner och hans fru och barn, vi fick ett rum på ovanvåningen  och eget badrum och dusch, skönt det! sen åt vi bara varsin hamburgare och slappa sen var det ganska tidigt sänggång!

lördagen, fick vi framdukat fin frukost av frun (helene) jätte snäll!! sen promenerade vi in till stan, några kilometer, och kollade runt och jag fick ett sommrigt linne av andree inne på ESPRIT! =)

sen körde vi ut till skärgården och åt räkmacka och glass! så himmla fint altså!

på kvällen sen var det 30¨års fest hemma hos grannarna, bjöds på tacos och tårta!! alla folk var jätte trevliga! sen satte jag mig själv och kollade på eurvison medans alla andra fortsatte supa ;)

söndagen sen, var det en sväng in till stan igen och träffa ännu fler av andrees gammla vänner, och vi tog varsin milkshake på ett trevligt fik.

innan vi sedan lämnade kristinehamn mot höör igen, bjöds det på grillat hemma hos familjen vi bodde hos =) mkt gott!! och söta ungar och trevligt bemötande!


var trötta på vägen hem och det var mörkt... men stannade för en kaffelatte och en saftig brownie vid 23.00 :P

tog ca 6 h enkel resa... men gick hyffsat snabbt ändå! snacka om att katten var lycklig när vi kom hem, TINDRA!! <3<3<3

familjen hade dock två katter (tiger roch molly) som jag kunnat mysa med ;P




min present från sissy!------------>




Kommentarer
Postat av: Emma&Mathilda

Vad trist livet vore utan syster yster<3

2012-06-01 @ 01:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback