sen sist....

Har det inte hänt så mkt... har jobbat typ varje dag senaste veckan... denna perioden av schemat är det många dagar! men men... har även tränat efter jobb oxå...

igår innan jag gick på natt arbete, då vi börjar 15.30 de dagarna, var jag inom stan och köpte lite smått på lagerhouse =) lägger upp lite bilder! bl.a två ljusstakar, en huvudmassage grej, tvål,duschkräm och en rosa osthyvel =P

Sen idag efter jag kom hem från jobb, så var det frissan som gällde.... blonda slingor och klippning som vanligt =) tog 3 cm idag, behövdes, nu blev det frächare och tjockare! köpte med mig en vax som lägger ner hårstrån och gör det mjukare.. från maria nila, blev jätte bra när therese tog det i håret iaf =)

nu är jag ledig hela helgen, ska bli skönt... blir träning en dag iaf i hgb och sen blir det väl städ/ handling som vanligt, men något annat trevligt ska vi väl med kunna trycka in!!


trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback