Skriva av sig lite....

Nu var det två veckor sen nästan jag skrev!! bloggen hamnar avsides nu för tiden, har inte tid helt enkelt!!men ska försöka uppdatera de läsarna jag har kvar :P

Sen sist har det varit lite smått.... Har shoppat lite vår/sommar kläder på MQ :) har tränat med andree, har jobbat (som vanligt) haft grillkväll hos andrees föräldrar och varit på kalas hos hans farmor (förra helgen)

var med rebecka upp på hennes föräldra gård förra veckan också och kolla in deras nyöppnade lant butik, massa fina grejer!! å vädret har ju blivit strålande!!!

Igår efter jag haft natt på jobb, var det tvätt dax sen körde jag och carro till eslöv och köpte mjukglass på BOMS glass bar på torget! mkt najs ;) sen blev det vinkväll med carro o annika hemma hos annika och jocke <3

pratade av oss om allt möjligt!!!


idag sitter jag och myser på balkongen, ska gå ner i byn om en stund och hämta ut en hårinpackning jag beställt från Lyko.se !

sen blir det att vecko handla lite......

Till helgen åker jag med andree till värmland, en av hans kompisar där i från fyller 30, så han skulle ha kalas/fest... blir en roadtrip över hela helgen då :) hoppas på härligt väder!


För övrigt är det bra här hemma i lilla lyan, med mig å tindra :) och det går hur bra som helst med andrèe så det känns bra =0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback