Kreta 8 dgr! =))

Är nu hemkommen från kreta, hamnade på platanias en by utanför chania, tog ca en tjugo min med buss in till chania om man vill in där =) , vi åkte dit 1 dag...annars hade vi affärer restaurang, strand å havet bakom husknuten på hotellet=)
 
bodde på lägenhets hotell med pool och en bar, helt ok!
 
massa god mat, vin och solande och badande! en utflykt gjordes med till elafonossi, grekland maldiverna!! det finaste jag sett! det skall vara finare än thailand och alla andra exklusiva länder, så ni vet ;) klar ljust hav och lång grunt så man kunde gå till korallreven! kunde sitta mitt i havet och sola! och på små öar :) underbart var det!! tog 2h med bussen! åkte med ving dit, så sköna bussar ia.f och ett stopp uppe i bergen så man kunde äta och dricka lite... var ganska högt upp och brant :S
 
sen har vi shoppat lite! Jag hitta solbrillor, märket ray ban! snygga men fejk ;) sen en luis vuitton väska och en navel piercing!
sen spela vi lite kortspel på kvällarna och jag sprang efter katterna som gick runt där! såå goa små liv! man ville bara mata dem m.m. men man vet ju att det inte funkar, för en dag åker man ju hem igen :/ en svartis somna i mitt knä sista dagen, kunde knappt slita mig från henne!!
 
 
sen blev det lite taxfree handling på planet tillbaka! hade beställt stora toblerone chhoklad, en parfym och en baccardi: strawberry daiquiri! och en whisky till far!
 
 
slänger upp lite bilder så ni får en inblick om hur vi hade det... brände sig lite grann / fast man hade hög solfaktor, men sen bev man brun och fräsch=)
 
   
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Underbart!! Vi funderar på att åka dit nästa sommar till Jonna&Michaels hus! Ska bli kul att ses snart=) Pöss

2012-10-07 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback