slut för denna gången!

Imorgon börjar jobbet igen, känns väldigt vemodigt kan jag säga =( haft kanon väder i tre veckor och gjort massa mys! tänkte lägga upp lite bilder på sista veckan....
 
blev ju en övernattning på ven i stuga och massa cykling=) jätte härligt! sen har vi ju varit på gyllene tider konserten på sofiero:) hade med en go picnic korg in!
 
ett besök i båstad igår och strosade runder.... sen har Annika varit på besök, vi gick ut och festa loss en lördag kväll ;) Rebecka och Alma har varit här idag på en liten lunch=) fick en liten inflyttnings present från deras gårds-butik! ett värme ljus med honungs doft/bi vax och en handtvål som såg ut som ett hjärta...så mysigt att se dem!
 

Sen har det varit lite besök och middagar och skaffat nya telefoner! blev en iphone 5 för mig...
plus att jag äntligen införskaffat mig en kitchen aid bakmaskin!!!! en röd och grann en ;)
 
hej så länge!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback