25års partaj!

hej mina vänner!
 
i lördes hade jag mitt 25 års kalas! fyllde ju år på fredagen :) det kom ca 22 pers, men denna lägeneten sväljer ju massvis med folk fast man knappt trodde det!! den är iofs på 85kvm
 
jag hade beställt två smörgåstårtor , en med räkor och lax och en med skinka!  vi var i helsingör på måndagen och köpte vin och öl! har ju tjugo min dit med båt ;)
 
sen bakade jag choklad och citron cupcakes och pappa gjorde kladdkakor! kl 17 anlände folket! maten var god och det tyckte folket med! och vi drack och hade trevligt lyssna på musik då de gammla begett sig, bjöd ju både släkt och vänner....
 
jag fick massa fint, som jag länge kommer bevara i minnet!
 
* 120 min ansiktsbehandling inkl. frans&brynfärgning
* The
* parfymer
*pengar
*blommster
*present kort på Väla shoppingcenter
*en hjärtformad pajform+ett kakfat
*stor krukväxt
*trisslotter
*vinglas
*bodyshower+cream från the body shop
 
och av syrran fick jag 2 timmars islandshäst turridning på österlen med fika :D ser vi mkt framemot! <3
 
 av andree fick jag på min födelsedag: rosor och en blus och örhängen!:)
 
syrran och lille mathilda sov över! så det blev en slappe dag med goda rester och tv tittande.... =)
 
p.a lägger upp några bilder på presenterna...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback