hej hopp!

här är det som vanligt, inte hänt nåt märkbart sen sist ;p tränat, jobbat typ....varit och fixat nya pass med, så vi har det inför en eventuell weekend =)  Jag körde ner till rebecka och tommy i höör i fredags! vi fikade på nybakt bröd och drack the =) fick träffa deras lilla Alma! så mysigt =) hoppas vi ses snart igen! <3
har städat 1,5 h idag, dock mer ytor att städa av nu när man bor större! Min kise har varit jätte mysig idag efter jag kom hem från jobb (gick av i morse) här kommer en söt liten bild!! och även en bild på vår blommor på köksbordet och min goda lax med sallad jag tillagade ikväll ;);)
 
Imorgon blir det bodypump kl 10..sen är jag och andree lediga ihopa då ska vi ut på lite nya ärenden, som vanligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback