Mys....

en mysig vecka med bara 3 jobbe pass, så jag passa på att köra ner till höör och rebecka på tisdagen! hon och alma var hemma =) så stor och fin hon blivit! det bjöds på stora sill mackor när jag kom dit! som Rebecka hade fixat själv....och sen hade jag med mig dumlemuffins som jag bjöd på ;) och the till... sen när herren i huset anlände så åt vi hjortfile med potatis och morötter, väldigt gott.
 
en promenad i höörs skog gjorde också!mysig dag!!!
Och igår kom tobbe hit! vi satt och fika här hemma och snacka massa skit! sen åkte vi med bussen in till stan och åt varsin hamburgare på harrys och en öl! smaskigt!! härlig kväll i går även det!!
 
och på söndag styr jag bilen mot halmstad och syster mys på ett scones cafè =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback