upd 131101

första november idag !!! och det ös regnar och jag är ledig! är ledig tils i morgon lunch då ska jag ha jour på jobbet, går av på morgonen på söndag....
 
Idag är det lite krassligt, jag har varit nere på vårdcentralen där de bekräftades efter ett kisse prov att jag hade UVI =( örk! gör så ont i blåsan, magen och värker bak i ryggen på njurarna=( det e nästan värre än att det svider vid toalett besök....
 
pencillin kur i 5 dar iaf......
 
annars sen sist har det väl hänt lite smått och gott! varit sjuk i höstblåsor,tog väl 1,5 vecka innan allt var väck! fy fasen säger jag bara! (syrran och mathilda vet, de har med haft det) stora blåsor i hela munnen, på tungan och ner i svalget och på händerna =( kändes som halsfluss när man skulle svälja. och sved som tusan. kunde ej äta eller dricka. fick hålla sig till tablett dags då det intogs vätska....
 
sov mest och hade 39 graders feber. tycker as synd om mig själv!!!!!!!!
 
sen har det varit i vanlig ordning... jobbat,börjat träna så smått igen, sköta hushållet :D baka kakor och bröd m.m. ;)
 
sen har det shoppats lite höst nytt=) koftor, peak-tjocktröja,boots,gummistövlar, vanlig basic tröja.....

tänkte lägga upp bilder på lite jag bakat (som vanligt) och gjorde en super fin räkbakelse för en tag sedan, lärde ju mig på min praktik i 3an =) gött! hej svej! IDOL mys med tindra ikväll då karlen jobbar....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback